איך להיפטר מחצ’קונים אחת ולתמיד

השאלה שעברה לכולנו בראש בזמן כזה או אחר: איך להיפטר מחצ’קונים אחת ולתמיד?

להתחלה חשוב להבין שפצעי אקנה / חצ’קונים לא נוצרו סתם ככה, תמיד יש סיבה!, הסיבות עצמם הם מגוונות אבל יש מספר תהליכים שיכולים לעצור אקנה ,פצעונים, קומודונים  או לפעמים למנוע אותו וכמובן לתת גם פתרון לבעיית אקנה וכך לשמור על עור פנים חלק וללא צורך בטיפולי פנים>> למינהם או טיפול פוטותרפיה .

  • מומלץ: דבר ראשון להקפיד על תזונה נכונה, מומלץ לאכול אוכל בריא עשיר בוויטמינים ומנרלים, חומצות אמינו, מהחיי ומהצומח.
  • מומלץ מאוד: לאכול הרבה ירוקות מכל הסוגים, פירות שמכילים ויטמין C, אבל בזהירות, כי יש פירות שמכילות הרבה גלוקוז=סוכר, כמו ענבים.
  • אם אתם מחפשים דרך איך להיפטר מחצ’קונים, לא מומלץ לאכול: מוצרים שמכילים מינרל שנקראה יוד, אוכל מלוח, מתוק, חריף, אוכל תעשייתי כמו ג’נקפוד, להפחית בכל מוצרי החלב וגבינות שמנות, בשר מעובד, מוצרים שמכילים מרכיב כימי מונוסודיום גלוטומט.

מוצרים מומלצים לטיפטל ב-חצ’קונים:

הקרם מספק כיסוי בינוני ומסתיר את הפצעים, אדמומיות ונקבוביות מורחבות

מייק אפ טיפולי לפצעים המחיר המקורי היה: 139.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 130.00 ₪.

ג'ל לייבוש פצעים

ג’ל נקודתי לטיפול בפצעונים המחיר המקורי היה: 110.00 ₪.המחיר הנוכחי הוא: 99.00 ₪.
ערכת "יום ולילה" לטיפול נקודתי בנעים
ערכת יום ולילה לטיפול בפצעים 103.00 

מה הם הכללים של איך להיפטר מחצ’קונים אחת ולתמיד?

הקפדה על שתיית מים מינרלים –  לפחות 8-10 כוסות ביום, לא כולל משקאות מתוקים וקפה מכל סוגו.

משקה קל מכיל הרבה סוכר וחומרים כימיים משמריים, שזה בעל השפעה מאוד שלילית על מערכות של הגוף שלנו. קפה ממריץ את הזרם הדם, מעלה לחץ דם, מייבש את מערוכות של הגוף.

שהשפעתו לא כל כך טובה בשביל בן אדם. שתיית מים מינרלים זה מאוד חשוב בתהליך מטבולי של הגוף שלנו וסילוק של פסולת מגוף האדם.שינה טובה לפחות – 7-8 שעות. אדם עייף תמיד נמצא בלחץ נפשי ופיזי, שזה גם משפיע ומקשה על תוצאות טובות של טיפול באקנה, לחץ יכול לגרום לפצעים וכתמים על עור הגוף.הקפדה על היגיינה –  של הגוף וכמובן של הבגדים.

שימוש נכון בתכישירים קוסמטיים ורחצת פנים פעמיים ביום עם תמרוקים שמתאימים למצב העור שלכם. כיבוס נכון של הבגדים: הפרדה של בגדי עבודה עם דגש למי שעובד בעבודות פזיות כגון – מלצרות, שיפוצים, במסוך או חייל בשירות ועוד…., שימוש באבקת כביסה יותר עדינה.

הידעתם שאקנה זו תופעת זיהום ודלקת חריפה עם מעורבות של חיידיקים?

אם אתה מאלה שמחפשים איך להיפטר מחצ’קונים, הקפידו על שימוש במוצרי היגיינה , אישיים ומגבות חד פעמיות או אישיות, גם לגוף וגם לפנים.

יש לתת עדיפות לבגדים עשויים מכותנה מאשר בגדים סינטטים, שדרכם העור לא נושם.להימנע משימוש מוצרים קוסמטיים – מבושמים ומוצרים על בסיס שמן. כמו בושם חזק, קרם פנים שומני, קרמים לשיער או ג’לים לשיער, שמנים לגוף וחמאות הם עלולים לגרום לחצ’קונים .

שימוש בתכשירים קוסמטיים נטולי שומן – לפי התאמה של הקוסמטיקאית שלכם. חובה להקפיד על ניקיון

פעמיים ביום עם שימוש בסבון אנטיבקטריאלי ומי פנים על בסיס הממיליס וצמחי מרפא שאינו מייבש את העור וגורם לנו למראה עור יבש.

הגנה מהשמש – לא פחות עם פקטור SPF 25-35 , כך אפשר להימנע מהיווצרות כתמי פיגמנטציה>>

באזור החלמה של הפצעים והאקנה, שמאוד רגיש לשמש.לא לחמם את העור או לשתוף עור הפנים עם מים חמים, שימוש במים קרים או פושרים עוזר בכיווץ נגבוביות וזרימה טובה של הדם.

למה אסור להתעסק עם פצעונים?

חצ’קונים – ספציפי לחטט ולנסות להוציע את הראש המוגלתי עם הנוזלים או בקיצור “לפוצץ חצ’קונים”, לקלף את הגלדים שנשארו במקום הדלקת, ולגרד את המקום. זה רק מביא להתפשטות של חיידקים והיווצרות פצעים חדשים. הקפידו על טיפולים סדרים – אצל קוסמטיקאית מוסמכת, הפסקה בטיפולים קוסמטיים ואי שימוש של תכשירים קוסמטיים מביא למצב החמרה וחידוש הופעת הפצעים.

כותב המאמר: אולגה טימושפולסקי – קוסמטיקאית מקצועית ומנהלת חנות קוסמטיקה מקצועית של OLYcosmetics

אם יש לכם שאלות נוספות כמו “איך להיפטר מחצ’קונים אחת ולתמיד”, אל תהססו להתקשר ולברר.

ליעוץ חינם: 050-674-5388

איך אפשר לעזור?

    איך אפשר לעזור?

    למידע נוסף לגבי מוצרים וטיפולים השאירו פרטים וקוסמטיקאית מקצועית תיצור עמכם קשר